Prezenty dla partnerów biznesowych mogą być bardzo różne: użyteczna rzecz, niezwykła pamiątka, znak szacunku i wdzięczności, sposób na piękne powiedzenie czegoś ważnego. I nie ma znaczenia, czy będzie to tysiąc firmowych zestawów, czy jednoczęściowy prezent na rocznicę, do każdego projektu należy podchodzić z taką samą starannością. Dobrej jakości długopisy, notesy, kalendarze, uchwyty do telefonu, parasole, odzież reklamowa to wszystko może wywołać pozytywne skojarzenia i wesprzeć relacje biznesowe.
Jakie są najlepsze prezenty dla firm?
Prezenty dla firm z logo są znacznie lepsze niż zwykłe prezenty bez twarzy z kilku powodów:
- Branding to reklama, która będzie dla Ciebie działać cały czas.
- Prezenty dla partnerów biznesowych z logo firmy świadczą o statusie firmy.
- Dajesz naprawdę wyjątkowe, markowe prezenty, które będą użytkowane.
- Osiągniesz powodzenie, jeśli obdarowanemu spodoba się prezent i wywoła pozytywną emocję.
Jakie prezenty dla firm spełnią swoją rolę?
- Prezenty do biura: długopisy, magnesy, piórniki, wizytowniki, pióra, pendrive reklamowe.
- Prezenty dla partnerów biznesowych: portfele skórzane, organizery, etui na karty kredytowe, zegary ścienne, narzędzia wielofunkcyjne.
- Prezenty, które można zanieść do domu: opakowania na żywność, zapalniczki i popielniczki, zestawy porcelanowe, kosmetyki reklamowe, zestawy do koktajli, noże kuchenne.
- Prezenty związane z wypoczynkiem: torby podróżne, walizki, dyplomatki, torby na laptopa, leżaki reklamowe, ręczniki plażowe, gadżety sportowe, zestawy piknikowe.
Jakie zadania można rozwiązać przy pomocy prezentów dla klientów biznesowych?
Zwiększenie lojalności to oczekiwany efekt marketingowy. Każdy kocha prezenty i oznaki uwagi w tym również klienci biznesowi. Ale ważne jest, aby odpowiedzialnie i rozważnie podejść do opracowania koncepcji projektu i wyboru elementów. Dziś długopisy, pendrive reklamowe i notesy są podstawą prezentów dla klientów biznesowych. Jeżeli chcesz osiągnąć oszczędności w budżecie reklamowym postaw na takie rozwiązanie
Najdroższy jest kontakt z grupą docelową w reklamie telewizyjnej, najbardziej budżetowymi kanałami reklamowymi są Internet i markowe prezenty dla klientów. Ale w przeciwieństwie do internetowych filmów i dynamicznych banerów, prezenty mają prawdziwą wartość praktyczną i zmniejszają koszt kontaktu za każdym razem, gdy ktoś widzi markowy prezent. Kalkulatory, lampki, pokrowce na telefon, zapachy samochodowe, cukierki reklamowe, wszelkiego rodzaju breloki należą do prezentów użytecznych które zostaną dobrze przyjęte.
Odbicie filozofii i ideologii marki dzięki prezentom dla partnerów biznesowych
Prezenty dla partnerów biznesowych (jak w ofercie Reklamowe24 na gadzety-reklamowe.com/prezenty-dla-firm) muszą poprawnie odsłaniać strategię marki. Upominek lub zestaw upominkowy powinien odpowiadać konceptowi, uzupełniać go i wzbogacać, przekazywać odbiorcy przesłanie marki i zrobić wrażenie. Tworzy to emocjonalne połączenie między odbiorcą a marką. Czy myślisz, że ktoś jest gotowy oglądać tę samą reklamę w telewizji przez 365 dni z rzędu? Ale prezenty dla partnerów biznesowych, które są użyteczne, praktyczne i estetyczne, będą służyły przez długi czas.
Markowe prezenty stają się częścią naszego życia: pijemy z kubków ceramicznych, izotermicznych, ładujemy telefony powerbankiem z logo firmy, która go podarowała, chowamy się przed deszczem pod markowym parasolem. W ten sposób człowiek ma kontakt z marką przez długi czas. Według badań osiem na dziesięć osób używa prezentów dla partnerów biznesowych z logo dłużej niż rok.
Odbiorcy prezentów biznesowych często przekazują je znajomym a skutkuje to jeszcze większym zasięgiem konsumentów i zwiększoną świadomością marki. W ten sposób zwiększysz zainteresowanie swoją marką i przyciągniesz uwagę nowych odbiorców. Można stworzyć zestawy upominkowe składające się z koszulek reklamowych w różnych kolorach i rozmiarach. Można się nimi dzielić z przyjaciółmi, kolegami, krewnymi.