Voicebot – 6 pomysłów na wykorzystanie w Twoim biznesie

Voicebot może wykonać do 100 połączeń na minutę

Nowoczesne oprogramowanie call center, czyli voicebot skutecznie wspiera i odciąża pracowników, którzy zyskują dodatkowy czas na pracę kreatywną. Zobacz, w jakich sytuacjach outsourcing call center może przydać się w Twojej firmie.

Outsourcing call center jako wsparcie działu obsługi klienta w e-sklepie

W gorącym czasie sezonowych wyprzedaży i promocji, gdy infolinia w dziale obsługi klienta rozgrzana jest do czerwoności, a pracownicy dwoją się i troją, możesz zrobić dwie rzeczy. Pierwsza (dość kosztowna) to zatrudnienie nowych konsultantów.

Druga (często tańsza i szybsza) to postawienie na nowoczesne rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji, uczeniu maszynowemu i rozpoznawaniu mowy, czyli wdrożenie voicebota na firmowej infolinii. Voicebot może wykonać do 100 połączeń na minutę, w czasie, gdy konsultant przeprowadzi 1-2 rozmowy. Asystent głosowy miło i empatycznie odpowie na pytania klientów o dostępność produktu, sposób i termin dostawy oraz pomoże w procesie reklamacyjnym.

W czasach, gdy konkurencja nie śpi, zapewnij sobie przewagę konkurencyjną, lojalnych i powracających klientów oraz większe zyski, dzięki szybkiej i efektywnej obsłudze klienta.

Voicebot do umawiania wizyt w urzędzie i przychodni

Jeszcze do niedawna sama myśl o wykonaniu telefonu, aby umówić wizytę w jakiejkolwiek instytucji czy klinice kojarzyła się z długim oczekiwaniem w wirtualnej kolejce na infolinii. Inteligentny system call center zmienia to raz na zawsze. Voice bot odbiera połączenie natychmiast, bezbłędnie rozpoznaje mowę i intencje rozmówcy, a mając dostęp do terminarza, zaproponuje termin i miejsce wizyty. Na życzenie klienta może ją także zmienić lub anulować.

Voice bot rekrutuje w dziale HR

Rekrutacja pracowników to długi i żmudny proces. Można go znacząco przyspieszyć korzystając z outsourcingu call center. Pierwszy etap rekrutacji, czyli wstępną weryfikację kandydatów może przeprowadzić dedykowany voicebot. Jego wdrożenie odbywa się nawet w ciągu jednego dnia. Rekruterzy oszczędzają czas, który mogą przeznaczyć na inne zadania oraz prowadzą indywidualne rozmowy z kandydatami zapraszanymi na kolejne etapy rekrutacji.

Systemy call center zrobią badanie sondażowe

Voicebot AI (oparty na sztucznej inteligencji) wykorzystuje technologię NLP, czyli procesowanie języka naturalnego, globalne rozwiązania rozpoznawania mowy oraz syntezę mowy i nagranie lektorskie. Dzięki temu szybko i skutecznie przeprowadzi ankiety posprzedażowe oraz badania opinii według opracowanego wcześniej scenariusza. Informację o skuteczności i efektach badania otrzymasz natomiast w wygenerowanym indywidualnym raporcie.

Voicebot niezastąpiony w kampanii sprzedażowej

Oprogramowanie call center przydaje się także w dziale sprzedaży. Wykorzystasz je do automatycznego informowania klientów o stanie magazynów, nowym produkcie, dedykowanych rabatach czy indywidualnej ofercie.

Systemy call center przeprowadzą e-windykację

Dział księgowy zyskuje w asystencie głosowym pomocnika, który weźmie na siebie przeprowadzenie miękkiej windykacji. Niekomfortowe rozmowy przypominające o upływającym terminie płatności w końcu przestaną być zmorą księgowej, która bez skrupułów zanurzy się w tym czasie w świecie własnych obowiązków.

Inteligentne systemy call center zdają się być niezastąpione w wielu działach Twojej firmy. Nie dość, że odciążą pracowników to zapewnią także przewagę konkurencyjną, zadowolonych klientów oraz większe zyski. Nie ma na co czekać –postaw na voicebota.

Article Categories:
Usługi

Dodaj komentarz