Ten rodzaj namiotów jest wykorzystywany raczej na świeżym powietrzu. Dzięki nim można tworzyć mniej lub bardziej rozbudowane konstrukcje. Umożliwia to urządzenie stoiska reklamującego wszelkiego rodzaju przedsiębiorstwa.
Namioty reklamowe wykorzystuje się przede wszystkim na wszelkich targach, imprezach, wydarzeniach sportowych, festiwalach lub innego rodzaju eventach odbywających się w plenerze.
Zastanawiając się nad zamówieniem namiotu reklamowego, warto trochę poczytać i zapoznać się z kilkoma informacjami, na które warto zwrócić uwagę, dokonując wyboru modeli dostępnych na rynku.
Komfort, jaki dają namioty reklamowe
Namiot reklamowy jest stosunkowo dużym obiektem. Jest wysoki na ponad 2 metry, a jego powierzchnia po rozłożeniu może zajmować przynajmniej kilka metrów kwadratowych. Jednak są one stosunkowo lekkie i łatwe w transporcie.
W zdecydowanej większości przypadków główną część konstrukcji stanowi aluminiowy stelaż, który jest lekki i bardzo łatwy w rozmontowaniu. Złożony namiot reklamowy można transportować na krótkie, a także długie dystanse przenosząc go ręcznie lub przewożąc samochodem.
Praktyczne zalety namiotów reklamowych
Poza aluminium ważną częścią budowy namiotu jest duża płachta. W największej ilości przypadków wykonana jest ona z tworzywa sztucznego. Poliester ma idealne właściwości do wykorzystania na poszycia namiotów reklamowych, ponieważ nie jest materiałem, który przemaka zbyt szybko i jest wyjątkowo odporny na uszkodzenia mechaniczne.
Co także jest bardzo istotne, połączenie aluminiowego stelaża i poliestrowego poszycia uodparnia całą konstrukcję na silne podmuchy wiatru.
Jest na rynku kilka marek zajmujących się namiotami reklamowymi jak przykładowo producent Vitabri, z którym to można się skontaktować pod adresem: www.vitabri.pl.
Jak duży namiot reklamowy wybrać?
Kolejną z zalet namiotów reklamowych jest uniwersalność konstrukcji. Są idealne do zaaranżowania stoisk firmowych, ale także stanowisk gastronomicznych. W przypadku wyboru rozmiaru należy pamiętać, że wiele spośród dostępnych namiotów reklamowych można ze sobą łączyć, dzięki temu tworząc bardziej rozbudowane konstrukcje.
Jedynym co trzeba zrobić, aby połączyć namioty reklamowe, jest zwinięcie płacht na ich bokach, aby stworzyć dodatkową przestrzeń lub wyjście czy wejście. Dzięki temu można zaaranżować przestrzeń według własnych potrzeb.
Namioty reklamowe w roli reklamy zewnętrznej
Rozważając zakup namiotu reklamowego na własność, warto wybrać namiot, którego poszycie będzie można pokryć własnym nadrukiem.
Duże poliestrowe płachty wykorzystywane na poszycia namiotów reklamowych są doskonałym miejscem na umieszczenie reklamy własnej firmy, jej logo, motta lub jakiegokolwiek innego znaku graficznego.
Zaletą tego typu reklamy jest duża widoczność, a także dotarcie do wielu klientów. Wielokrotnie dzieje się to praktycznie za darmo, a jedynym co należy zrobić, aby zacząć reklamować działalność jest rozłożenie własnego namiotu na wykupionym uprzednio stanowisku.
Sprawdź namioty dmuchane – https://www.vitabri.pl/namioty-dmuchane-ekspresowe-air-dome-vitabri.